Isi Database

Isi Database
*Scroll ke bawah untuk mengisi database

Blog Peribadi | Our Community | Batch SPM 2007 MMP

Tuesday, January 20, 2009

Borang Database Pelajar MMP KB ::Batch Spm 2007::~

Assalamu'alaikum w.b.t..

Perhatian kepada semua pelajar Maahad Muhammadi Perempuan, Kota Bharu, Batch SPM 2007 (tidak kira anda pernah belajar di MMP berapa tahun, asalkan pernah belajar di MMP dan menduduki SPM pada tahun 2007 walaupun di sekolah lain), anda dikehendaki melengkapkan butiran diri anda di ruangan ini.

Untuk makluman anda, database ini dibawah kelolaan pihak Badan2 Induk SPM 2007 Maahad Muhammadi Perempuan Kota Bharu, Kelantan dan Alumni Maahad Muhammadi Negeri Kelantan (AMAL) batch 2007 bahagian MMP, KB.

Semua maklumat ini adalah untuk simpanan batch dan rujukan di lain hari. Di harap anda semua memberikan kerjasama dalam proses mengemaskini maklumat dan data batch.

Syukran jazilan. Sekian, terima kasih.


Panduan

~Kepada pendaftar baru, sila tandakan di status 'Baru daftar' dan anda dikehendaki melengkapkan semua butiran tersebut termasuk yang bertanda (*). Jika tidak mempunyai mana-mana butiran yang dikemukakan, sila nyatakan 'TIADA' agar kami mengetahui bahawa anda benar2 tidak mempunyai data tersebut.

~Jika anda hanya hendak mengemaskini maklumat, anda bolehlah mengisi semula kesemuanya atau hanya isikan ruangan tersebut sahaja dan ruangan yang bertanda (*) dengan status 'Update data'.

~Tulis dan penuhkankan database anda dengan menggunakan HURUF BESAR kecuali email (contoh:- kami@yahoo.com) dan url (contoh:- http://kami.blogspot.com)

~No I/C hendaklah ditulis seperti contoh ini : 900101-03-5544

~Begitu juga no telefon, sila sertakan dash (-) seperti contoh : 09-7890987

~Panduan ini adalah untuk menyelaraskan dan memudahkan penyimpanan maklumat.



Setelah menekan butang 'Submit', sila kembali ke atas. Sila pastikan keluar perkataan
'Thank You! Your Submission has been received.'

Selepas selesai melengkapkan data di ruangan ini, sila ke laman alumni mmp untuk mengisi maklumat anda di laman web mmp sekiranya anda belum berbuat demikian..
Terima kasih atas kerjasama dan perhatian anda semua~

Sebarang pertanyaan atau cadangan bolehlah dikemukakan di ruangan komen di bawah atau emailkan kepada : spm07_mmp@yahoo.com

No comments:

managed by © fmn